Мәзірді көрсету Іздестіру
БАҚ біз туралы
Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі

You are here

Тарифтер есептеу

ТЕСТТІК ФОРМАСЫ

Тариф есептеу

Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің

2011 жылғы 13 қазандағы № 614 бұйрығымен бекітілген

Тұрақты маршруттар бойынша жолаушылар мен багажды тасымалдау

жөнінде қызмет көрсетуге тарифтер есептеу әдiстемесi бойынша

Шығындар есеп
1 Автомобиль отыны шығындары
Зо =0,01*Lж*НТ*КН*Цо Зо 0
100 км-ден 1 км-ге отын шығындарын есептеу 0,01 0,01
маршрутқа қызмет көртесу кезіндегі автобустардың жалпы жылдық жүрісі (км) 0
отын шығынының нормасы НТ
базалық нормаға үстемелердің жиынтық коэффициенті КН 1,12
отынның құны (теңге) Цо 0,0
отынның түрі
дизель/бензин/газ
1.1 Автобустардың жалпы жылдық жүрісі
Lж = Др*(n*lра + lо) 0
бір жылда маршрутқа қызмет көрсету күндерінің саны Др
маршруттағы күн сайынғы рейс айналымының саны n
маршруттағы рейстер айналымының арақашықтығы (км) lкр
ежедневный нулевой пробег, в км
1.2 Тариф есептеу күніне жазғы және қысқы отын түрлерін пайдалануды ескере отырып, 1 литр отынның орташа жылдық бөлшек құны
Цо=(Цқ.о.*Мқ.+Цж.о.*Мж.)/12 Цо 0
тарифті есептеу күніне бөлшек отын құны (қысқы) Цқ.о.
количество зимних месяцев в году Мқ. 5
тарифті есептеу күніне бөлшек отын құны (жазғы) Цж.о.
количество летних месяцев в году Мж. 7
2 Жанар-жағармай материалдарының шығындары
Зжм=Зо*0,1 Зжм 0
3 Жөндеу жұмыстарына және техникалық қызмет көрсетуге шығындар
Зжт = Крт*Ам*Кр*Ц Зжт 0
автобустарға жөндеу жүргізуге және техникалық қызмет көрсетуге жұмсалатын шығыстар Крт 0,15
кесте бойынша маршрутқа бір күнге автобустар саны Ам
автобустар резервінің коэффициенті Кр 1,20
маршрутта бекітілген 1 автобустың құны (теңге) Ц
4 Автошинаға шығындар
Зш=Цш*m*Lж/ш*Кш Зш #DIV/0!
бір шина жиынтығының орташа сатып алу бағасы (теңге) Цш
автобустағы доңғалақ саны (қосалқы доңғалақсыз) m
маршрутқа қызмет көрсету кезіндегі автобустардың жалпы жылдық жүрісі 0
автошиналар жүрісінің пайдаланымдық нормасы (км) ш
автошиналар жүрісінің пайдаланымдық нормасын түзету коэффициенті Кш 1,12
5 Амортизация шығындары
За=0,15*Ам*Кр*Ц За 0
кесте бойынша маршрутқа бір күнге автобустар саны Ам 0
автобустар резервінің коэффициенті Кр 1,2
маршрутта бекітілген 1 автобустың құны (теңге) Ц 0
6 Жалақы шығындары
Зжа=(Мр*(Zв*Nв+Zк*Nк)*Ам*К)*1,2 Зжа 0
бір жылда маршрутқа қызмет көрсетілетін айлардың саны Мр
автобус жүргізушісінің орташа айлық жалақысы өтінім бергеннің алдындағы тоқсан негізінде статистика деректері бойынша қалыптасқан тасымалдаушы тіркелген аумақтағы бір қызметкердің орташа айлық жалақысы деңгейінде белгіленеді
кондуктордың орташа айлық жалақысы жүргізушінің жалақысының 70% деңгейінде белгіленеді 0
маршрутта әр автобусқа бекітілген жүргізушілердің нормативтік саны
маршрутта әр автобусқа бекітілген кондукторлардың нормативтік саны
кесте бойынша маршрутқа бір күнге автобустар саны Ам 0
тасымалдаушының есептік деректерімен расталған сомада еңбек жалақысы мен қызметкерлерді сақтандыруға әлеуметтік есептеуін есепке алатын коэффициент К 1,05
7 Үстеме шығыстар шығындары
Зн=0,2*(Зо+Зжм+Зжт+Зш+За+Зжа) Зн #DIV/0!
8 Автовокзалдарқызметін есепке алатын шығыстар
Засп Засп
9 Жалпы сомасы шығыстар
Зi= Зо+Зжм+Зжт+Зш+За+Зжа+Зү+Засп Зi #DIV/0!
11 Маршруттағы жолаушылар тасымалының жалпы болжамды жылдық көлемі
Qг.есеп = Qай*12 Qг.есеп 0
нақты зерттелген айда тасымалданған жолаушылардың саны Qай
12 Маршрут үшін есептік тариф
Тр= (ΣЗi/Qг.нақты немесе Qг.есеп)*Ке)*Кққс #DIV/0!
тәртіппен есептелінетін шығыстардың барлық і -баптары бойынша (отын, жанармай материалдары, автобустарды жөндеу және техникалық қызмет көрсету, автошиналарды ауыстыру және жөндеу, автобустардың амортизациясы, жүргізушілер мен кондукторлардың еңбек ақысы, істеме шығыстар) осы маршрутқа қызмет көрсетуге арналған тасымалдаушының нормативтік (есептік) шығындарының жалпы жылдық немесе жылдың соңына дейін сомасы ΣЗi #DIV/0!
алдынғы жыл үшін тасымалданған жолаушылардың нақты саны/жылы айлар санына көбейтілген бір айда тасымалданған жолаушылардың нақты санына сүйене отырып, болжамдалған жолаушыларды тасымалдау саны Qг.нақты/Qг.есеп
1,15 тең осы маршрутқа қызмет көрсету бойынша тасымалдаушы шығындарына есептік рентабелділігі коэффициенті (15% ретінде қолданылады) Кр 1,15
1,12 тең қосылған күн салығының коэффициенті (12% ретінде қолданылады) Кндс 1,12
#
© 2019

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі

Көлік комитеті